.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکيد نماینده نوشهر و چالوس بر لزوم اصلاح ساختار نظام بيمه اي

ماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شوراي اسلامي گفت: ارتقاي شاخص هاي بهداشتي و سلامت جامعه با همت مضاعف و کار مضاعف محقق مي شود.

انوشيروان محسني افزود: توسعه پايدار در جامعه اي به وجود مي آيد که از منابع انساني سالم، پويا و توانمند برخورد باشد.

وي اظهار داشت: ضروري است با تبعيت از فرموده رهبر معظم انقلاب و در سال "همت مضاعف و کار مضاعف" با سياست گذاري صحيح به نحو مطلوب به اين موضوعات پرداخته شود و در سرلوحه برنامه ريزان بخش بهداشت و درمان کشور قرار گيرد.

نايب رييس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي تربيت و آموزش نيروي انساني ماهر و متخصص، گسترش خدمات بهداشتي، اميد به زندگي 71 سال براي بانوان و 69 سال براي آقايان، کاهش مرگ و مير مادران باردار، کاهش قابل توجه مرگ و مير کودکان زير 5 سال، پوشش کامل واکسيناسيون با بيش از 97 درصد، جلوگيري از اعزام بيماران به خارج از کشور و توليد داروهاي اساسي مورد نياز در داخل را از جمله دستاوردهاي بسيار ارزشمند نظام سلامت در کشور برشمرد.

وي تخصيص منابع لازم براي برنامه مراقبت هاي اوليه بهداشتي و پيشگيري، اجباري کردن و پوشش عمومي بهداشتي و درماني، توسعه آموزش بهداشت عمومي و تداوم سياست‌هاي بهداشتي باروري، گسترش سواد آموزي، کنترل بيماري هاي عفوني و غيرعفوني و پوشش کامل واکسيناسيون سرخک و سرخچه را از جمله راهکارهاي رفع مشکلات فراروي سلامت جامعه اعلام کرد.

محسني با تاکيد بر لزوم اصلاح ساختار نظام بيمه اي در کشور ادامه داد: بايد با اقداماتي نظير غربالگري، پيشگيري و واکسيناسيون مقوله آموزش بيش از پيش مورد توجه قرار گرفته و نسبت به زمينه و عوامل بروز بيماري اقدامات مؤثري انجام شود.ک


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.